Klacht Slimfruit.nl: Dreigingen van slimfruit

# 197490
R.J. Geijtenbeek

Heb in juni 2016 een gratis proefpakket van slimfruit aangevraagd en geen gehoor meer gegeven. Nu krijg ik een rekening van € 109, 55, en dreigingen van gerechtelijke procedure. terwijl ik sinds mijn proefpakket niets meer ontvangen heb. Het incassuburo reageert totaal niet op mails.
Graag zou ik dit opgelost willen zien

Fatsoenlijke afhandeling.
Ze zetten elkaar een standaard verhaal maar lezen niet wat er staat. ER IS GEEN CONTACT OP TE NEMEN MET ZE!!

Slimfruit.nl
    Geachte heer Geijtenbeek,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    R.J. Geijtenbeek
    Slimfruit vraagt om contact op te nemen maar zij zijn gewoon niet bereikbaar. Indien je mailt krijg je zo'n stomme standaardmail met je ticket is ontvangen. Indien je die opent zeggen ze gewoon weer dat je contact op moet nemen maar mijn ingevoerd klacht is dus dat ze niet bereikbaar zijn. Kansloze missie
    Slimfruit.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?