Klacht Slimfruit.nl: geannuleerd maar toch betalen? het was toch een gratis proef?

Floor

klantnr. 11639
Op zondag 5 juni jl. de advertentie van Slimfruit gezien op internet en daar het een gratis proefpakket betrof dit om 13.59 uur besteld en een uur later via de mail weer geannuleerd!!!
Hierop 1 antwoord gekregen . Daar ik het proefpakketje toch in de bus kreeg, dit 3x geprobeerd maar werd er misselijk van. Proefpakket op 9 juni jl. geretourneerd en de € 7,50 toch nog betaald om er helemaal van af te zijn. Maar het was toch een gratis ervaring?
Nog meerdere mails en een brief verzonden met een extra bevestiging van mijn brief om geen pakketten meer te sturen. Telefonisch contact t niet mogelijk, ook lang in de wacht gestaan en als je aan de beurt bent wordt de verbinding verbroken! Verder geen reactie op mijn mails en brief!
Toch werd er geprobeerd op 18 juli jl. om € 68,= van mijn rekening af te schrijven, maar dit geweigerd! Het was toch een gratis ervaring!!!??
Hopelijk is het probleem hierbij opgelost!
M.vr. gr.

F. Stavast

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Stavast,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?