Klacht Slimfruit.nl: Geen contact

Klachtnummer
# 193809
Gebruiker
karin
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 24 sept. 2016 een bestelling gedaan bij slim fruit. ik had er meteen al spijt van de bestelling en heb de volgende dag meteen geannuleerd via de mail die bij de bestelling stond. Ik kreeg geen reactie en heb na een paar dagen weer een mail gestuurd. ..weer geen reactie. IK kon niet op hun site komen...Want mijn laptop gaf aan dat de site onveilig was. ik wist dus niet hoe ik moest annuleren en heb toen gebeld. er waren nog 15 wachtende voor mij...ik een half uur gewacht en toen ik eindelijk aan de beurt was werd de verbinding Door hun verbroken! IK heb uiteindelijk mijn pakketje aangetekend retour gestuurd met n brief erbij of ze mij iets wilde laten weten. ..ook niet. Vandaag weer proberen te bellen maar er waren constant 5 wachtende voor mij..dus weer geen contact. Ondertussen wordt er geld van mijn rekening geschreven en als ik niet betaal krijg ik extra kosten. Wat moet ik nu hiermee?? IK hoor graag van u .

De oplossing

Zorgen dat ik mijn geld terug krijg en van van t contract afkom

5 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    karin
    Datum
    dan hebben jullie mijn klacht niet goed gelezen,want het probleem is dat ik jullie niet kan bereiken via de mail en ook niet via de telefoon! Al mijn mails beantwoorden jullie niet,mijn brief via de teruggestuurde tabletten aangetekend,hebben jullie ook niet beantwoord,en de telefoon laten jullie mensen eerst een half uur wachten,en verbreken dan de verbinding,of er blijven een half uur lang 5 wachtende voor je en er gebeurd verder niks.stuur mij een pers. mail met reactie waar ik op kan antwoor
  3. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  4. Auteur
    karin
    Datum
    En weer niet mijn klacht gelezen!! Ik krijg geen contact met jullie. Afgelopen woensdag 3x gebeld,2x een half uur aan de lijn gewacht 1x 20 min. en iedere keer als ik aan de beurt ben,wordt de verbinding verbroken.Mails worden NIET beantwoordt. Ik wil dat jullie mij een mail sturen waarin staat dat ik van jullie abbonnement af ben en dat ik geen afschrijvingen meer krijg.Ik heb aan alle voorwaarden voldaan om er op tijd vanaf te zeggen!!!
  5. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen