Klacht Slimfruit.nl: Geen reactie op mijn annulering binnen een uur per email

Yolanda

Beste Slimfruit,
Ik heb binnen een uur de bestelling geannuleerd nadat ik had ontdekt dat dit geen eenmalige proefpakket was. Maar weer een drama met ongevraagde zeer dure pakketten opsturen, die volgens gebruikers ook niet werken.
Maar toch ondanks dat ik het binnen een uur had geannuleerd kreeg ik ongevraagd en
zeer ongewenst een pakket binnen, wat ik overigs direct heb terug gestuurd.
Per email heb ik jullie dit aantal keren laten weten, maar geen reactie van jullie kant.
Wel facturen met sommatiekosten nu een brief en dreigen met een incassobureau.
Wanneer een consument iets besteld via internet een product of dienst, is er sprake
van bedenktijd, daar beroep ik mij op dat ik het tijdig heb opgezegd binnen een uur.
En ik stel het zeer op prijs als jullie mij verder niet lastig vallen met emails of post.

Yolanda Groeneweg

Ik wil graag dat mijn annulering wordt beantwoord en graag excusses voor het lastig vallen.

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Groeneweg,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?