Klacht Slimfruit.nl: geld afgeschreven ik wil van slimfruit af

thilde

proefpakket besteld begin juli een mail gestuurd dat ik geen verdere zending meer wil hebben, geen reactie. er werd august is 68€ afgeschreven dit heb ik gestorneerd en de rekening geblokkeerd. daarna slimfruit gebeld ,, ik moet dus die 68€ betalen maar voor een "gratis" proefpakketje heb ik al 7.50 betaald .Hoe stop ik dit????
Ik heb toen ik dit pakketje bestelde mijn heup gebroken en in het ziekenhuis gelegen en kon dus niet het pakketje op tijd terug sturen.

ik wil graag dat alles stop gezet wordt eventueel kan ik het pakketje wat nog niet gebruikt is (door mijn ziekenhuis opname) nu alsnog terug sturen

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Bloemendaal,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    thilde
    waarom wil men niet aan een oplossing meewerken , ik hoor alleen maar regels zijn regels en mijn uitleg doet er niet toe, heel jammer
    thilde
    geen reactie meer op mijn reactie , slechte zaak

thilde

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?