Klacht Slimfruit.nl: Geld aftroggelen

HASS

Slimfruit is een malafide organisatie. Misleiden mensen, zo ook mijzelf door een proefpakket aan te bieden, waar vervolgens zonder dit duidelijk te hebben gecommuniceerd een abonnement aan hangt. Maken gebruik van automatische incasso om maandelijks € 68,00 van je rekening af te schrijven. Dit heb ik gelukkig kunnen voorkomen door deze te blokkeren. Ik heb 4 mails gestuurd; geen reactie, ik heb gebeld, 7e in de rij en toen ik 1e was werd de verbinding verbroken omdat de wachttijd langer is dan een half uur. Kost nogal wat!
Kortom, een totaal onbetrouwbare organisatie. Ik heb de Ingebrekestelling maar betaald. Ik ken geen enkel bedrijf die binnen 4 weken 2x zgn Sommatiekosten berekenen bij niet tijdige betaling.
Zelfs hier schieten ze tekort: 118 klachten en slechts 12 afgehandeld.
Kom op Slimfruit; steek de hand in eigen boezem en ga eerlijke handel drijven.
Verzoek van KlachtenKompas is vriendelijk te blijven; dit is het vriendelijkste wat ik kon.

Heb de € 32,50 zojuist toch maar betaald om er vanaf te zijn, maar het zou een mooie geste zijn als die 2x € 12,50 sommatiekosten verrekenen.

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Snijders,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    Slimfruit,

Dank voor uw standaardreactie op mijn klacht. U vraagt mij om met u contact op te nemen, maar zoals u heeft kunnen lezen heb ik daar erg slechte ervaringen mee. Zowel via de mail als via de telefoon.
    Mijn verzoek aan u is om met mij contact op te nemen.
    In een eerdere mail aan u heb ik mijn telefoonnummer vermeld.

Alvast dank voor de moeite.
    HASS
    Ik heb niets meer van ze gehoord en ontving vandaag een mail van een incassobureau: of ik even 109 euro wil betalen. Ik heb ze de mail doorgestuurd en verzocht of ze mij volledig willen schrappen uit hun bestand en dat ze de opdracht in moeten trekken omdat ik niet ga betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen. Schandalig!!!!!!

HASS

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?