Klacht Slimfruit.nl: Gratis proefpakket slimfruit

Klachtnummer
# 169217
Gebruiker
Janeyegas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27-01-2016 een gratis proefpakketje van SLIM fruit aangevraagd (afslankpillen). Na slechte recensies op internet te hebben gelezen dit meteen ongedaan laten maken, op 28-01-2016 bewijs van afmelding ontvangen.

Rond maart werd er ineens € 67 euro van mijn rekening afgeschreven van Slim fruit, dit meteen laten terug storten. Nooit meer wat van dit bedrijf gehoord, tot vandaag 23-05-2016 ineens een mail van een incasso bureau dat ik € 109,21 moet betalen.

De voorwaardes van Slim fruit waren, dat je het proefpakket binnen 14 dagen terug moest sturen zodat je niet aan een abonnement vast zat, maar omdat ik het meteen heb geannuleerd heb ik nooit een pakketje ontvangen.

De oplossing

Ongedaan maken bij het incasso bureau

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Egas,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen