Klacht Slimfruit.nl: Grove misleiding Slimfruit!

Leen

Ik heb een proefpakketje besteld en betaald. Vervolgens kreeg ik mail dat er iets klaar zou liggen, Ik heb teruggemaild dat ik dat niet wens en dat alles moest stoppen. Ik heb ook niets ontvangen maar er werd wel geld afgeschreven. Ik heb dat direct door de bank laten terug draaien. Enkele weken geleden krijg ik ineens mail van de Nederlandse Incasso Centrale dat ik moet betalen. Ik heb de situatie uitgelegd in verschillende mail wisselingen en nu krijg ik een dreigende mail dat ze een procedure aanspannen en dat ik voor de Rechtbank moet verschijnen. Wat is dit? Kan niemand dit soort lui die kwetsbare mensen in kuilen lokken stoppen??

Terugdraaien van het feit dat ik nu ruim 109 euro moet betalen en het stoppen van de nare dreiging van het incasso bureau of de mogelijkheid ander gedupeerden op te roepen en wel een procedure ingaan zodat een rechter zulke misleidende bedrijven een halt toe kan roepen op deze manier te opereren.

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Tuinman,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .
    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?