Opgelost door Slimfruit.nl: hoe wordt je erin geluisd en behandeld door slimfruit
Details
De klacht
Proefpakketje besteld en daarvoor zoals stond aangegeven € 7,50 betaald.
Vervolgens werd 2e pakketje gestuurd en €68,- afgeschreven.
Beide pakketjes ongebruikt geretourneerd ( dus verzendkosten daarvoor moeten betalen)met brief geen prijs te stellen op nog verdere toezending en het slechts te doen was om een proefpakketje. De afgeschreven €68,- gestorneerd.
Nu 2 x brief met sommering € 78, - te voldoen ( € 68,- + €10,-administratiekosten). Niets doen is gelukkig het advies van de Consumentenbond en het enige juiste tegen bedrijven die op deze manier mensen proberen op te lichten en hen geld ontfutselen!!!!
De oplossing
Negeren van betaling en publiciteit.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.