Opgelost door Slimfruit.nl: hoe wordt je erin geluisd en behandeld door slimfruit

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 253289
Gebruiker
Oranje Pia
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Proefpakketje besteld en daarvoor zoals stond aangegeven € 7,50 betaald.
Vervolgens werd 2e pakketje gestuurd en €68,- afgeschreven.
Beide pakketjes ongebruikt geretourneerd ( dus verzendkosten daarvoor moeten betalen)met brief geen prijs te stellen op nog verdere toezending en het slechts te doen was om een proefpakketje. De afgeschreven €68,- gestorneerd.
Nu 2 x brief met sommering € 78, - te voldoen ( € 68,- + €10,-administratiekosten). Niets doen is gelukkig het advies van de Consumentenbond en het enige juiste tegen bedrijven die op deze manier mensen proberen op te lichten en hen geld ontfutselen!!!!

De oplossing

Negeren van betaling en publiciteit.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oranje Pia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb via de mail nogmaals aangegeven dat ik alles heb teruggestuurd en verder niets meer wens te ontvangen, ook geen rekening. 27-2-17 : ik heb niets meer vernomen, ga er vanuit dat hiermee de zaak is afgesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen