Klacht Slimfruit.nl: Ik ben het spuugzat dat ik rekeningen krijg waar ik niks van af weet

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 296859
Gebruiker
MBaas15
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al minstens 6 keer gemaild en gebeld over een rekening die ik bij mijn weten al lang betaald heb maar ik krijg nog steeds rekeningen binnen. Ik krijg per mail steeds hetzelfde antwoord en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik word er ondertussen ongelooflijk boos van. Zelfs na dreiging om juridische stappen te ondernemen kreeg weer hetzelfde antwoord.
Ik ben er erg klaar mee en heb zelfs al contact gehad met een advocaat hierover. 77 euro lijkt weinig geld maar als ik zaken al betaald heb en elke keer weer een rekening krijg loopt dat bedrag op en ik ga dus niet betalen voor dingen waar ik niks van af weet.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat ze nu eindelijk eens een goed antwoord terug sturen

De oplossing

Dat ik de rekening niet hoef te betalen

1 reactie

  1. Auteur
    MBaas15
    Datum
    Het is nog niet opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MBaas15
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben de klacht niet beantwoord. Volgens mij hebben ze het niet eens gelezen. Uit eindelijk heb ik het bedrag betaald, maar heb wel ernstig duidelijk dat ik niet meer benaderd wilde worden door het bedrijf en als ze me wel zouden benaderen dat ik dan een aanklacht in zou dienen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen