Klacht Slimfruit.nl: Ik wil terug sturen en communicatie met het bedrijf

Gerda

Ik heb proefpakket voor €7,50 aan gevraagd ik wilde geen 2e pakketje en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. 2e pakketje werd gestuurd ik heb wederom getracht contact te krijgen zowel telefonisch als per mail er werd nergens op gereageerd.
Ze wilde geld bij mij van de rek. afschrijven en dat heb ik geblokkeerd weer een mail gestuurd met vraag om contact met mij op te nemen.
Na meerdere pogingen telefonisch contact te krijgen kreeg ik weer een doosje toegestuurd . Ik heb weer mails gestuurd en gebeld er werd nergens op gereageerd.
Nu ben ik erachter dat ze 2 mail adressen gebruiken info@slimfruit.nl en info@omegaslim.nl maar op beide geen reactie nu heb ik 22-06-2016 een incassobedrijf op mijn nek gekregen ik heb betaald €108,64 maar ik wil wat ik nog heb retour sturen maar zie zegt dat ze daar mee akkoord gaan ik wil ervan af en niet nog meer betalen.

Ik wil van het product af en niet meer moeten betalen.
Het bedrijf moet beter bereikbaar zijn en ze zeggen op de site binnen 5 werkdagen bericht terug en ik ben nu al 3 maanden bezig

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?