Klacht Slimfruit.nl: Incasso /aanmaningen voor niet bestelde en niet ontvangen producten

# 194231
JAM

In augustus heb ik een PROEFpakket voor € 7,50 besteld van Slimfruit middels een advertentie in het Plus magazine Dit proefpakket heb ik betaald en ontvangen Zonder toestemming wordt er ineens € 68,00 van mijn bankrekening afgeschreven. Deze heb ik direct terug laten storten omdat ik geen andere producten heb besteld of ontvangen van Slimfruit Op 4 oktober ontvang ik de eerste betaling/aanmanning van € 68,00 + € 10,00 adm.kosten Daarbij vermelding dat bij geen betaling binnen 14 dagen dit wordt overgedragen naar Stichting Derdengelden en met € 40,00 wordt verhoogd. Vervolgens 4 november weer een aanmaning van dit keer €68,00 met € 10,00 adm.kosten Terwijl ik geen producten hebben besteld en ook niet wil ontvangen Hiervan heb ik op 06 oktober een mail gestuurd naar Slimfruit en het incassobureau en daarin aangeven dat ik niets heb ontvangen En er dus geen betaling zal worden gedaan Met het vriendelijke verzoek mijn gegevens uit hun bestand te verwijderen

Zoals eerder aangegeven het vriendelijk verzoek te stoppen met toe sturen van facturen / aanmaningen en mijn gegevens uit uw bestanden te verwijderen

Slimfruit.nl

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    JAM
    Slimfruit gebeld zoals in hun brief wordt verzocht / staat aangegeven. De dame die ik na 06.00 minuten aan de lijn kreeg hanteerde dezelfde teksten als collegae in eerdere telefoongesprekken Steeds verwijzende naar de website van Slimfruit Zij was niet voor reden vatbaar Ook niet toen ik aangaf dat ik via Klachtenkompas een reactie van hen had ontvangen om te bellen en verwijzing naar programma Radar. Nogmaals gevraagd stop toezending betalingsherinneringen niets besteld is geen betaling.
    JAM
    Nog steeds ontvang ik betalingsverzoeken van incasso en ben ik meerdere malen telefonisch benaderd met verzoek betaling openstaande facturen Ik heb verder geen producten ontvangen en ook niet besteld dan alleen een proefpakket. Dit steeds aangegeven in briefwisseling en telefonisch contact. medewerkster van incasso gaf aan dat zij mijn verzoek, in het dossier zou vermelden Echter Slimfruit blijft mij tot nu toe lastigvallen en blijkt gevoelloos voor mijn bevindingen en verzoeken.

JAM

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?