Opgelost door Slimfruit.nl: Incasso brief

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 188153
Gebruiker
Wilma
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ontving een incasso brief omtrent een Slimfruit rekening. Terwijl ik 23 augustus 2016 telefonisch contact heb gehad niets meer te willen ontvangen van Slimfruit. (Op 22 augustus 2016 was er € 68,00 afgeschreven voor het "gratis" proefpakket) Volgens de medewerkster van Slimfruit was het op dat moment dan ook geregeld, en zou ik niets meer ontvangen van Slimfruit.

De oplossing

Graag de brief/rekening van incassobureau ongedaan maken.

2 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Dries,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    Wilma
    Datum
    Ik heb telefonisch contact gehad met Slim Fruit. De "fout" lag bij het incassobureau aldus hen. De "rekening" kon als niet verzonden worden beschouwd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?