Klacht Slimfruit.nl: incasso buro

Klachtnummer
# 171901
Gebruiker
aj
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ook ik ben er ingeluist nadat ik een proefpakket heeft aan gevraagt en 13febr netjes 7,50 heeft betaald en daarna heeft afgezegt en netjes een e/mail van slim fruit dat er geen bestellingen werden geleverd en dat is ook niet meer gebeurd dus ik vond dat wel netjes ik heb daarna ook niets meer gehoord tot gisteren e/mail van incasso buro of ik even 109/62 over wil maken gaan ze zo met mensen om ik laat het voor de rechter komen

De oplossing

geen onschuldige mensen zo behandele

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen