Klacht Slimfruit.nl: INCASSO SLIM FRUIT/ NEDERLANDSE INCASSO CENTRALE

Klachtnummer
# 173595
Gebruiker
o.b.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb in begin 2016 een gratis proefpakket besteld van Slim fruit, dit pakket gelijk terug gestuurd nadat ik ziek werd na het nemen van 1 capsule. Heb nadat ik het pakketje terug had gestuurd niks meer vernomen van het bedrijf dus dacht dat het wel goed zat, werd er in een keer 68 euro van mijn rekening afgeschreven. dit had ik gelijk terug gestort en het bedrijf proberen te bellen om duidelijk te maken dat ik aan de voorwaarden heb voldaan en het pakketje heb teruggestuurd binnen de 14 dagen. Krijg ik in een keer een mail van de Nederlandse Incasso Centrale dat ik 109 euro moet betalen. Nu dreigen ze ook nog een deurwaarder te sturen en dat de kosten kunnen oplopen tot wel 500 euro!! Ook vind ik het raar dat de Incasso Centrale alles via de mail doet terwijl het officieel via de post moet.

Graag een oplossing!!!

De oplossing

Ik zou graag zien dat ze ophielden met mij te bestoken met mailtjes van het incassobureau en ik wil dat deze onzin stopt

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen