Klacht Slimfruit.nl: incasso Slimfruit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 189783
Gebruiker
Gerard
Datum
7 reacties

Details

De klacht

in juni 2016 heb ik een proefpakketje van slimfruit besteld via een advertentie op een andere site deze nooit gekregen maar wel € 7,50 van mijn rekening afgeschreven in juli 2016 werd er € 68,00 van mijn rekening af geschreven deze heb ik terug gehaald, daarna niks meer gehoord van slimfruit en nu krijg ik een incasso op mijn dak dat ik even bijna € 120 moet betalen het incasso bedrijf heeft van mij een mail gekregen dat ik niet van plan ben om te betalen voor iets wat ik nooit heb gekregen dus ook graag de € 7,50 retoour.

De oplossing

graag de oplossing dat er verder niets meer wordt ondernomen slimfruit mag dan die € 7,50 houden voor de moeite om hier op positief te reageren en heb ik € 7,50 lesgeld betaald

7 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer Fortuin,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    Gerard
    Datum
    Kunnen jullie ook een ander bericht sturen dan al die andere zelfde 600 berichten die jullie sturen iedereen krijgt hetzelfde commentaar maar geen oplossing kijk eens naar de berichtgeving van de consumentenbond gewoon niet betalen het is oplichting
  3. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer Fortuin,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  4. Auteur
    Gerard
    Datum
    Inderdaad weer dezelfde inhoud,
    het is vervelend dat ik het zo ervaar nu graag de oplossing.
    nog 1 keer dezelfde reactie en ik doe aangifte wegens oplichting en intimidatie van jullie incasso bureau
  5. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer Fortuin,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  6. Auteur
    Gerard
    Datum
    zullen wij een spelletje doen ?
    Ctrl-c + Ctrl-v
  7. Auteur
    Gerard
    Datum
    ze geven geen reactie echt oplichting!!
    ik heb niet betaald en ga het ook niet doen ondanks dreiging met incasso

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen