Klacht Slimfruit.nl: Incasso van Slimfruit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 188189
Gebruiker
Groosjohan
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Heb een proefpakket aangevraagd voor 7,50 euro. Daarna niets meer van dit bedrijf vernomen. Eind oktober ontvang ik ineens een brief van een Incassobureau. Moet ik een rekening van dik 104,00 euro betalen omdat ik de rekening van 68,00 euro niet heb betaald. Ik heb helemaal geen rekening ontvangen en ook geen aanmaning. Dit is een onjuiste manier van klantenbenadering. Ik ben best bereid de 68,00 euro te betalen, maar dan moet ik wel weten op welke rekening en op naam van wie. Ik heb het incassobureau het telefoonnummer moeten vragen, ik had alleen maar een internetadres.

De oplossing

Ik wil de 68,00 euro betalen maar niet de rente en incassokosten. En ook geen vervolgzendingen meer.

7 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Groosjohan,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    Groosjohan
    Datum
    Heb inmiddels Slimfruit betaald, 68,00 euro + 10,00 euro administratiekosten, onder de voorwaarde dat de incasso gestopt zou worden. Dat is niet gebeurd, heb aan incassobureau per post betalingsbewijs gestuurd. Zij zeggen dat zij alleen per e-mail werken en niets met ontvangen post doen. Wat nu?
  3. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Groosjohan,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  4. Auteur
    Groosjohan
    Datum
    Ik heb 68,00 + 10,00 euro administratiekosten betaald, maar Slimfruit heeft dit niet aan het incassobureau doorgegeven. Dossier staat daar nog open! Graag per omgaande incasso ongedaan maken, heb ik afgelopen maandag, 26 oktober 2016, per e-mail aan Slimfruit gevraagd, uiteraard geen reactie ontvangen. Incassobureau wil alles per e-mail ontvangen, maar ik kon het betalingsbewijs alleen per post versturen
  5. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Groosjohan,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  6. Auteur
    Groosjohan
    Datum
    Slimfruit reageert niet echt, stuurt steeds dezelfde standaard e-mail met het verzoek te bellen of te mailen. Bellen kan alleen tussen 12.00 en 17.00, waarbij men heel lang in de wacht staat. Dat kost mij wel een hoop belminuten en een hoop tijd. En dan kan het volgende gebeuren: je wordt eruit gegooid of onheus te woord gestaan, in beide gevallen zonder resultaat. Wat een verschrikkelijk bedrijf!
  7. Auteur
    Groosjohan
    Datum
    Je komt er niet uit met dit bedrijf via e-mail, elke keer krijg je dezelfde standaard e-mail voorgeschoteld. Ik heb uiteindelijk telefonisch contact gehad en zodoende de onterechte incasso kunnen opheffen. Liefst zou ik nog compensatie willen voor de tijd en telefoonkosten die dit bedrijf mij onnodig heeft laten maken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Groosjohan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen