Klacht Slimfruit.nl: Incasso van Slimfruit

Groosjohan

Heb een proefpakket aangevraagd voor 7,50 euro. Daarna niets meer van dit bedrijf vernomen. Eind oktober ontvang ik ineens een brief van een Incassobureau. Moet ik een rekening van dik 104,00 euro betalen omdat ik de rekening van 68,00 euro niet heb betaald. Ik heb helemaal geen rekening ontvangen en ook geen aanmaning. Dit is een onjuiste manier van klantenbenadering. Ik ben best bereid de 68,00 euro te betalen, maar dan moet ik wel weten op welke rekening en op naam van wie. Ik heb het incassobureau het telefoonnummer moeten vragen, ik had alleen maar een internetadres.

Ik wil de 68,00 euro betalen maar niet de rente en incassokosten. En ook geen vervolgzendingen meer.

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

Groosjohan
    Heb inmiddels Slimfruit betaald, 68,00 euro + 10,00 euro administratiekosten, onder de voorwaarde dat de incasso gestopt zou worden. Dat is niet gebeurd, heb aan incassobureau per post betalingsbewijs gestuurd. Zij zeggen dat zij alleen per e-mail werken en niets met ontvangen post doen. Wat nu?

Groosjohan
    Ik heb 68,00 + 10,00 euro administratiekosten betaald, maar Slimfruit heeft dit niet aan het incassobureau doorgegeven. Dossier staat daar nog open! Graag per omgaande incasso ongedaan maken, heb ik afgelopen maandag, 26 oktober 2016, per e-mail aan Slimfruit gevraagd, uiteraard geen reactie ontvangen. Incassobureau wil alles per e-mail ontvangen, maar ik kon het betalingsbewijs alleen per post versturen

Groosjohan
    Slimfruit reageert niet echt, stuurt steeds dezelfde standaard e-mail met het verzoek te bellen of te mailen. Bellen kan alleen tussen 12.00 en 17.00, waarbij men heel lang in de wacht staat. Dat kost mij wel een hoop belminuten en een hoop tijd. En dan kan het volgende gebeuren: je wordt eruit gegooid of onheus te woord gestaan, in beide gevallen zonder resultaat. Wat een verschrikkelijk bedrijf!
    Groosjohan
    Je komt er niet uit met dit bedrijf via e-mail, elke keer krijg je dezelfde standaard e-mail voorgeschoteld. Ik heb uiteindelijk telefonisch contact gehad en zodoende de onterechte incasso kunnen opheffen. Liefst zou ik nog compensatie willen voor de tijd en telefoonkosten die dit bedrijf mij onnodig heeft laten maken.

Groosjohan

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?