Klacht Slimfruit.nl: Incassoburo en dreiging met dagvaarding

V

Ook ik ben zo stom geweest om een proefpakketje te bestellen bij Slimfruit. Ik heb de 7,50 voldaan. Toen het pakketje eenmaal in huis was, kwam ik erachter dat je het proefpakket binnen 14 dagen moest retourneren of dat je anders vast zou zitten aan een " abonnement " van 68 euro per maand !!! Ik heb het meteen (binnen 4 dagen) teruggestuurd. Daarna is 68 euro van mijn bank geincasseerd. Ik heb het laten storneren bij mijn bank. Ik had al eerder een mailwisseling met het bedrijf. Zij gaven aan dat het dossier gesloten was. Na de stornering zeiden ze opeens dat ze niks retour hadden ontvangen en vroegen ze mij om een verzendbewijs, heb ik niet meer Ik ben hier niet meer op ingegaan, daar in een eerder mail stond dat het dossier was afgehandeld. Nu, 3 maanden later krijg ik opeens een telefoontje van hun incassoburo !! Met het verzoek of ik 109 euro wil betalen ( 69 plus 40 euro incassokosten ). Ik ben vreselijk kwaad geworden. Ook hebben ze nu gedreigd met een dagvaarding.

Eventuele dagvaarding en openstaand bedrag intrekken.

V
    Kunnen wij ons als gedupeerden niet samenpakken ensamen een rechtzaak aanspannen tegen deze malafide praktijken ??
    Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Ikonomou,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .
    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    V
    Ja Slimfruit. Het bekende antwoord! Telefonisch zijn jullie niet te bereiken en via de mail komt er geen oplossing!!
    Ik heb aan mijn verplichtingen voldaan. 7.50 betaald en pakketje binnen een week teruggestuurd.
    Sluit mijn dossier!

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?