Opgelost door Slimfruit.nl: Januari proefpakket aangevraagd,nooit gekregen ,daarna wel incasso voor een herhaal bestelling in tekening gebracht.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172045
Gebruiker
Ellis
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb in januari een probeerpakeet van slimfruit aangevraagd .een maand later werd het bedrag via automatische incasso afgeschreven met een extra bedrag voor herhaal produkt. Beiden produkten nooit ontvangen. Gebeld naar bedrijf en zou het annuleren. Heb incasso teruggeboekt .nu krijg ik een incasso bureau op mijn dak

De oplossing

Als telefonisch alles geregeld zou zijn, waarom dan nu 5 maanden later een incassobureau?

3 reacties

  1. Auteur
    Ellis
    Datum
    Heb zelf bedrijf ook nog geprobeerd te bellen,maar laten je in de wacht staan en drukken je lijn daarna weg.
  2. Auteur
    Ellis
    Datum
    Incassobureau meerdere malen gebeld, en hebben nu mijn dossier gesloten
  3. Auteur
    Ellis
    Datum
    Klachtencompas direct in actie gekomen,helaas word het bedrijf daar niet warm of koud van.bedsnkt voor jullie hulp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ellis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen