Klacht Slimfruit.nl: Kleine lettertjes niet gelezen en €7,50 en €68,00 armer voor een product dat je bij de drogist voor €14,00 koopt.

Klachtnummer
# 181767
Gebruiker
ABox
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geld kwijt door eigen stommiteit en geldbeluste SlimFruit 'medewerkers'.
Vanochtend met de klantenservice gebeld en de medewerker verzekerde me dat wanneer ik geen tweede zending wil ontvangen dat dat geregeld was dmv dit telefoongesprek. Ik heb de helft van het eerste doosje gebruikt.
Ik hoop van harte dat het dure verhaal SlimFruit hiermee is geeindigd.

De oplossing

Dat de medewerker van de klantenservice te vertrouwen is en mijn 'relatie' met SlimFruit hiermee is beeindigd. Mailadres van SlimFruit en site zijn onbereikbaar.

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Box,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit