Klacht Slimfruit.nl: Misleidende reclame aanvraag proefpakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 174255
Gebruiker
Regenboog
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Aantal weken geleden een proefpakket aangevraagd met een eenmalige incasso van 7,50. Hierin stond tevens vermeldt dat de toezending van een nieuw pakket en incasso automatisch zou stoppen, zonder verdere verplichtingen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik een factuur per e-mail gestuurd, dat de volgende zending onderweg was en van mijn rekening had men gewoon 7,50 afgeschreven.
Ik heb een e-mail gestuurd dat ik geen producten wens te ontvangen en heb het bedrag van 7,50 dus gestorneerd. Aangegeven dat het proefpakket automatisch zou stoppen en dat er geen verdere verplichtingen zijn. Krijg ik vandaag een herinneringsfactuur als ik niet binnen 12 dagen betaal dat er dan een sommatie volgt van 12,50, terwijl ik geen antwoord heb gekregen op mijn eerste e-mail. Ook zegt men dat ik een abonnement heb afgesloten. Nee, ik heb een proefpakket aangevraagd zonder verdere verplichtingen. Slimfruit doet aan misleidende reclame en wil dus geen verdere toezendingen meer ontvangen!

De oplossing

Geen verdere toezendingen en betalingen meer!

3 reacties

  1. Auteur
    Regenboog
    Datum
    Nog steeds geen reactie ontvangen van Slim Fruit. Op advies van rechtshulp een aangetekende brief gestuurd. Ook hier reageert Slim Fruit niet op. Vandaag hebben ze een automatische incasso van 68,00 aangekondigd, die ik heb geweigerd. Waarom? Ik heb het proefpakketje van 7,50 betaald en wens verder geen toezendingen meer. Ik begin me werkelijk af te vragen wat voor praktijken dit zijn! Volgens mij is het tijd om aangifte bij de politie te doen.
  2. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Zuijderwijk,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  3. Auteur
    Regenboog
    Datum
    Geachte medewerkers van SlimFruit,
    Telefonisch contact opnemen met SlimFruit heeft geen zin, want
    de klantenservice is niet te bereiken. Na zoveel wachtende voor je wordt zo maar de verbinding verbroken. Kan je weer opnieuw beginnen. Inmiddels heb ik rechtshulp gekregen en zij zullen met SlimFruit contact houden.

    Hoogachtend,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Regenboog
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen