Klacht Slimfruit.nl: Misleidende reclame Slimfruit en onterechte incasso van bankrekening

J.G.H. Langen

Via FB een gratis proefpakket van Slimfruit aangevraagd. Deze betaalt en ontvangen.
Op face book stond vermeld dat er geen verplichtingen waren en je alleen verzendkosten voor een proefpakket moest betalen. Hier heb ik toestemming voor gegeven. Vervolgens kreeg ik een mail waarin stond dat ik een abonnement afgesloten had. Eerst geprobeerd om telefonisch contact op te nemen maar na herhaaldelijk lang in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding steevast verbroken. Meteen middels een mail aangegeven dat ik geen abonnement heb afgesloten en ook niet akkoord ga met incasso. Tevens verzocht om te reageren op mijn mail. Geen reactie. Nu werd er plots 68,00 euro van mijn rekening afgeschreven. Dit heb ik teruggevorderd en tevens de incasso van Slim Fruit geblokkeerd. Dit is toch echt misleidende reclame. Dit kan toch niet.?

Ik heb geen abonnement bij Slim Fruit afgesloten. Heb hier zeker ook niet voor getekend
Heb slecht toestemming gegeven voor eenmalig afschrijven voor de bezorgkosten van het gratis proefpakket.
Ik wil graag van Slimfruit een bewijs zien van dat ik een abonnement heb afgesloten bij hun en niet andersom. Dit kan toch niet.?
Ik verwacht van het bedrijf dat ik geen verdere rekeningen meer ontvang en dat ze zich houden aan hun eigen reclameboodschap.

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Langen,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?