Klacht Slimfruit.nl: Na "proefpakket" nog een levering ontvangen en afschrijving van € 68,00 van mijn rekening.

Klachtnummer
# 181988
Gebruiker
Maaike
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bedrijf reageert niet op mijn e-mail, duidelijk dat ik geen vervolgzendingen meer zou ontvangen op mijn account. Maar bedrag afschrijven doen ze wel, opnieuw e-mail verzonden, e-mail adres klopt niet meer en site ik ook niet bereikbaar.
Wordt wel een lastig verhaal als je ze niet meer kunt bereiken. Dus probeer het nu voor jullie site.

De oplossing

Bevestiging van geen abonnement en geen poging meer om geld van mijn rekening af te schrijven.

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Ploeger,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit