Klacht Slimfruit.nl: on teerechte incasso en dreiging van deurwaarder

# 192386
Alietjallingii

Geachte Dame/Heer,
Ik heb via Facebook een gratis proefpakketje besteld. Vervolgens wordt er zomaar 7,60 euro afgeschreven. Ik storneer en stuur een mail. Hier geven jullie geen reactie op .Jullie sturen een herinnering en schrijven weer af. Ik blokeer jullie rekening voor verdere incasso's. Ik stuur weer een mail . Weer alleen bevestigong ontvangst en geen inhoudelijke reactie. Hierna volgen aanmaningen en briwven van incassobureau met als laatste dreiging deurwaarder en een dagvaarding. Ik probeer u te bellen tot 2x toe maar kom in een wachtrij die maar blijft bestaan? En ik krijg niemand aan de lijn? Ik wil u mededelen dat ik geen abonnement heb afgesloen. Ik heb een proefpakketje van u ontvangen. Als het om een abonnement gaat waarvoor dan? Ik heb niks nadien van u ontvangen? Waar moet ik dan voor betalen? U stuurt alles via de mail? De bedragen zijn binnen 2 weken buiten proporties!

Het abonnement per direct stoppen en geen kosten of wat dan ook rekenen. Het ging zoals u zelf aangaf om een proefpakketje. De kleinw lettertjes waar u naar refereert stonden niet vermeld op facebook!

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Tjallingii,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?