Klacht Slimfruit.nl: Onbeschofte klantenservice

Nannie

Ben ook ingetrapt in de zogenaamde "proefverpakking" duur grapje.
Toen ik mijn abonnement telefonisch wilde opzeggen werd ik zeer onvriendelijk te woord gestaan. Ze zouden mijn abonnement opzeggen en ik zou binnen 5 min. daar een schriftelijke bevestiging via de mail ontvangen. Dit was begin juli 2016. Tot op heden nog geen bevestiging ontvangen.
Telefonisch zijn ze slecht tot bijna niet bereikbaar en op mijn klachtenmail reageren met een verwijzing naar hun algemene voorwaarden.
Beste Slimfruit, daar ging mijn klacht niet over!
Uw onbeschofte klantenservice, daar dien ik een klacht tegen in, de naam van die medewerker staat in mijn klachtenmail. Gemaakte afspraken zijn niet nagekomen en deze mevrouw van de klantenservice hangt op tijdens ons telefoongesprek. Gelukkig hoorde ik op een bandje dat u de gesprekken opneemt voor trainingsdoeleinde. Dat is fijn want dan kunt de opname terug luisteren.

Klacht netjes afhandelen.

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Steinmann,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,