Klacht Slimfruit.nl: onduidelijke en onjuiste info

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 173847
Gebruiker
Lizzy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

via Facebook besteld een proefpakketje à € 7,50 op FB niet te zien dat het na 2 weken zonder resultaat teruggestuurd moet worden. Dat is dan toch geen proefpakket? Misleidende info. Toen er € 68,- euro werd geïncasseerd laten terugboeken en mail gestuurd naar Slimfruit. Zij verwezen mij naar de algemene voorwaarden als het niet werkt /terugsturen. Daarna dreigende mail van nederlandse incasso centrale met pertinente leugens erin. Zij schreven dat Slimfruit en zij diverse mails hebben gestuurd met verzoek te betalen. Slimfruit heeft alleen dat antwoord op mijn vraag gestuurd en zgn bestelling stopgezet, NIC heeft één mail gestuurd met dagvaarding en dreigtaal waarvan ik niet onder de indruk raak maar wel heel boos van wordt. Het is namelijk mijn gewoonte om te reageren op een verzoek. Het erge is nog de leugens die zij schrijven en de wanprestatie van Slimfruit want het werkt helemaal niet.

De oplossing

Ik wil de € 109, niet betalen. Slimfruit moeten beter communiceren en geen leugens debiteren. Niet een proefpakketje met een addertje onder het gras aanprijzen zodat volgende bestellers hier niet slachtoffer van worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Lizzy
    Datum
    geen reactie gehad van Slimfruit.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lizzy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?