Klacht Slimfruit.nl: onduidelijke en onjuiste info

Lizzy

via Facebook besteld een proefpakketje à € 7,50 op FB niet te zien dat het na 2 weken zonder resultaat teruggestuurd moet worden. Dat is dan toch geen proefpakket? Misleidende info. Toen er € 68,- euro werd geïncasseerd laten terugboeken en mail gestuurd naar Slimfruit. Zij verwezen mij naar de algemene voorwaarden als het niet werkt /terugsturen. Daarna dreigende mail van nederlandse incasso centrale met pertinente leugens erin. Zij schreven dat Slimfruit en zij diverse mails hebben gestuurd met verzoek te betalen. Slimfruit heeft alleen dat antwoord op mijn vraag gestuurd en zgn bestelling stopgezet, NIC heeft één mail gestuurd met dagvaarding en dreigtaal waarvan ik niet onder de indruk raak maar wel heel boos van wordt. Het is namelijk mijn gewoonte om te reageren op een verzoek. Het erge is nog de leugens die zij schrijven en de wanprestatie van Slimfruit want het werkt helemaal niet.

Ik wil de € 109, niet betalen. Slimfruit moeten beter communiceren en geen leugens debiteren. Niet een proefpakketje met een addertje onder het gras aanprijzen zodat volgende bestellers hier niet slachtoffer van worden.

Lizzy
    geen reactie gehad van Slimfruit.

Lizzy

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?