Klacht Slimfruit.nl: Ongeoorloofde automatische incasso van € 68,-

Klachtnummer
# 199525
Gebruiker
Will
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat ik het proefpakket had ontvangen, vervolgzending meteen geannuleerd.
Wel is er geld van mijn rekening afgeschreven voor een vervolgzendingen En ondanks dat ook geen nazending ontvangen.( wat ik ook niet wil)
Graag zie ik de €68,- retour op rekeningnummer NL 91INGB0005729724,
Met vriendelijke groet
W.D. Van der Rest

De oplossing

Teruggave van de niet aangevraagd vervolgzending. €68,-

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen