Klacht Slimfruit.nl: ongeoorloofde praktijken

Klachtnummer
# 181911
Gebruiker
Cathy
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Proefpakket ontvangen zonder aanvullende informatie zoals was aangegeven. In de advertentie stond "U kunt de dienst direct stoppen na ontvangst proefpakket". Echter geen informatie hierover ontvangen. Via Klachtenkompas ben ik het mailadres en telefoonnummer te weten gekomen. Bij telefooncontact hoor je alleen een voice mail wanneer ze te bereiken zijn, wat niet klopt. Op een ander moment bestaat het telefoonnummer niet meer. De mail krijg ik onbestelbaar retour. In juli werd gemeld dat 68,- geschreven zou worden. Dit heb ik direct geweigerd. Gelukkig ook niets ontvangen. 20/8 ontving ik bericht van de bank dat opnieuw 68,- wordt afgeschreven van Stichting Derdengelden. Ook deze direct geweigerd. Pakketje ontvangen en geprobeerd terug te sturen via DHL die dit ook geleverd heeft. Maar dat gaat niet lukken want zij willen opdracht van Slimfruit dat ze het mogen ophalen. En Slimfruit is niet te bereiken. Het pakketje gaat nu via PostNL retour.

De oplossing

Hoe kom ik nu af van deze organisaties: SlimFruit (SV Depot Dordrecht) en Stichting Derdengelden.

10 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Kremer,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    Cathy
    Datum
    Zie mijn mail die ik opnieuw heb verstuurd naar het opgegeven mailadres is deze reactie. Ik wil graag schriftelijk een reactie.
  3. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Kremer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  4. Auteur
    Cathy
    Datum
    Ik heb geen reactie op mijn hernieuwd verstuurde mail ontvangen van 2 september jl. , terwijl deze mail nu niet als onbestelbaar retour is gekomen, zoals mijn 1e mail.
    Ik stuur nu voor de 3e maal mijn mail naar zowel info@slimfruit.nl en info@slimfruit.online mijn mail, met het verzoek voor schriftelijke beantwoording ervan.
    Bellen heeft weinig effect omdat ik ofwel de automatische beantwoorder krijg ofwel helemaal geen verbinding.
  5. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Kremer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij proberen uiterlijk binnen 5 werkdagen op uw email of post te reageren, voor dringende vragen verzoeken wij dan ook om gebruik te maken van ons klantenservice:

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  6. Auteur
    Cathy
    Datum
    U meldde me op 20-09-2016 dat u mij zou antwoorden op mijn mail binnen 5 dagen. Deze termijn liep 25-09-2016 af. En ik heb geen antwoord van u ontvangen.
    Wel ontving ik op 26-09-2016 een bericht van de Nederlandse Incassocentrale waarin ik word verzocht het openstaande bedrag aan hen over te maken met een verhoging.
    U hebt nog steeds niet en niet juist gereageerd op mijn bericht in zowel KlachtenKompas.nl opgenomen als mijn mailverzoeken. Ik ben geen overeenkomst met u aangegaan.
  7. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Kremer,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  8. Auteur
    Cathy
    Datum
    Op 2/9 een soortgelijke reactie ontvangen van Slimfruit, maar nog steeds geen reactie op mijn mailberichten. Wel incassoberichten over facturen die ik nooit eerder ontvangen heb. Er wordt niet betaald. Er is geen overeenkomst aangegaan.
  9. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Kremer,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  10. Auteur
    Cathy
    Datum
    Op 2/9 en 11/10 een soortgelijke reactie ontvangen van Slimfruit, maar nog steeds geen reactie op mijn mailberichten.
    Er wordt niet betaald. Er is geen overeenkomst aangegaan.