Klacht Slimfruit.nl: ongeoorloofde praktijken

Cathy

ingegaan op een proefpakket. Bij ontvangst zou informatie staan hoe dit terug te sturen als het niet voldoet. Er zat geen informatie in het pakket.
Op 29/7 werd ongevraagd 68,- afgeschreven vanuit Stichting Derdengelden. Deze incasso direct geweigerd. Ook niets ontvangen gelukkig. Op 26/8 zou weer 68,- worden afgeschreven vanuit Stichting Derdengelden. Dit bericht kreeg ik van mijn Bank . Ook deze incasso geweigerd. Tevens mijn Bank de opdracht gegeven incasso's van dit bedrijf te blokkeren.
Nu wel een pakket ontvangen dat niet retour gezonden kan worden via DHL, die het geleverd heeft. Mailen naar info@slimfruit.nl heeft geen effect. Bellen 085-8880774 laat alleen een automatische beantwoorden horen.
Nu stuur ik het ontvangen pakket (verzend nr 3SXDOR06248) retour afzender via Postnl
SV Depot Dordrecht, Bamendaweg 18, 3319 GS Dordrecht.
Graag hoor ik wat aan deze praktijken gedaan kan worden en of ik nog iets met doen om van deze praktijken af te komen.

Groeten.

Ik wil van het contract af, dat naar mijn mening nooit is aangegaan. Ik heb alleen een proefpakket verzocht en wil geen vervolg. Ook wil ik niet dat ongeoorloofd geld van mijn rekening wordt afgehaald.

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Cathy
    Dank voor deze reactie. Mijn mail die onbestelbaar retour is gekomen heb ik zojuist opnieuw verstuurd naar het email adres in dit bericht. Graag een schriftelijke reactie gewenst.

Bedankt voor uw reactie.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen .

EMAIL : info@slimfruit.nl

Cathy
    Ik heb geen reactie op mijn hernieuwd verstuurde mail ontvangen van 2 september jl. , terwijl deze mail nu niet als onbestelbaar retour is gekomen, zoals mijn 1e mail.
    Ik stuur nu voor de 3e maal mijn mail naar zowel info@slimfruit.nl en info@slimfruit.online mijn mail, met het verzoek voor schriftelijke beantwoording ervan.
    Bellen heeft weinig effect omdat ik ofwel de automatische beantwoorder krijg ofwel helemaal geen verbinding.

Bedankt voor uw reactie.

Wij proberen uiterlijk binnen 5 werkdagen op uw email of post te reageren, voor dringende vragen verzoeken wij dan ook om gebruik te maken van ons klantenservice:

Cathy
    U meldde me op 20-09-2016 dat u mij zou antwoorden op mijn mail binnen 5 dagen. Deze termijn liep 25-09-2016 af. En ik heb geen antwoord van u ontvangen.
    Wel ontving ik op 26-09-2016 een bericht van de Nederlandse Incassocentrale waarin ik word verzocht het openstaande bedrag aan hen over te maken met een verhoging.
    U hebt nog steeds niet en niet juist gereageerd op mijn bericht in zowel KlachtenKompas.nl opgenomen als mijn mailverzoeken. Ik ben geen overeenkomst met u aangegaan.

Cathy
    Op 2/9 een soortgelijke reactie ontvangen van Slimfruit, maar nog steeds geen reactie op mijn mailberichten. Wel incassoberichten over facturen die ik nooit eerder ontvangen heb. Er wordt niet betaald. Er is geen overeenkomst aangegaan.

Cathy
    Op 2/9 en 11/10 een soortgelijke reactie ontvangen van Slimfruit, maar nog steeds geen reactie op mijn mailberichten.
    Er wordt niet betaald. Er is geen overeenkomst aangegaan.