Klacht Slimfruit.nl: Ongevraagde bestelling / incasso bedreiging

E. van den Hoorn

Na het bestellen van een proefpakket, ontvangen en betaald (€ 7,50), hebben wij gelijk een mail gestuurd dat wij verder geen gebruik van het product willen maken. Desondanks kregen wij toch een bevestiging van een nooit door ons geplaatste bestelling met een factuur van € 68,00. Wij hebben op allerlei manieren geprobeerd contact te krijgen, telefonisch, website en e-mail. Telefonisch wordt automatisch de verbinding verbroken na ± 15 minuten (ongeacht de plaats in de wachtrij), de website is gerapporteerd als onveilig en op onze e-mails wordt niet meer gereageerd. Nu hebben wij gelukkig via IDEAL betaald dus hebben ze geen betaalgegevens en kan er niets ongevraagd afgeschreven worden maar we ontvingen wel een herrinering met extra administratie kosten en een bedreiging met incasso. Inmiddels heb ik RADAR en KASSA een mail gestuurd hierover. Hopelijk kunnen zij wat met deze malafide organisatie.

De bestelling (en factuur) samen met onze gegevens uit hun systeem verwijderen.

Slimfruit.nl
    Geachte heer/mevrouw van den Hoorn,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    E. van den Hoorn
    Op verzoek van Slimfruit hebben wij telefonisch contact gezocht. Uit dit telefonisch contact is GEEN oplossing gekomen, wij werden opnieuw gevraagd te betalen omdat het anders alleen maar duurder zou worden voor ons (vanwege de incasso kosten). Blijkbaar verliep het gesprek niet zoals de juffrouw aan de telefoon wilde aangezien zij onaangekondigd de verbindin verbrak. Dit is dus nogmaals geen oplossing en wij voelen ons nog steeds bedonderd.
    Slimfruit.nl
    Geachte heer/mevrouw van den Hoorn,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?