Klacht Slimfruit.nl: Ongewenst abonnement van Slimfruit

Klachtnummer
# 255637
Gebruiker
Oneerlijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na aanvraag gratis proefpakket,tweede zending ontvangen zonder aanvraag
abonnement,met een rekening van Euro 68,00 per mail.
Als antwoord op mijn mail,om af te zien van dergelijke toezendingen
en de mededeling dat ik NOOIT iets heb besteld en derhalve NIETS
zal betalen,kreeg ik als antwoord dezelfde standaard mail als de vorige
keer.
Telefonische benadering blijkt onmogelijk.(telefoon wordt niet opgenomen)

De oplossing

Ik wens GEEG ENKEL CONTACT meer met Slimfruit

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen