Klacht Slimfruit.nl: Ongewenst geld afgeschreven

Klachtnummer
# 179517
Gebruiker
SR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste,

In juni een proefpakket besteld, na bestelling direct twijfel ivm het geven van borstvoeding. Dag erna direct telefonisch contact gehad en het stop laten zetten, proefpakket aangetekend en ongebruikt retour gestuurd, afgehandeld zou je denken. Helaas is er nu alsnog 68 euro van mijn rekening geschreven.
Hierover gelijk gebeld en een email gestuurd met track en tracé, helaas na 3 weken nog geen bericht ontvangen.
Weer telefonisch contact gehad en het zou worden opgelost, tot op heden niets gehoord en geen 68 euro op mijn rekening terug gestort. Zo ga je niet met mensen om.
Ik hoop dat dit zsm wordt opgelost.

De oplossing

Terugstorten 68 euro zoals beloofd ol

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Ramselaar,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?