Klacht Slimfruit.nl: Ongewenste pakketten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 266808
Gebruiker
Anouk1988_
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heel de buurt bleef maar pakketjes met mijn naam ontvangen(sinds begin dit jaar).. ik heb namelijk zelf een paar keer geweigerd aan de deur...omdat ik niks heb besteld... en dan werd het snel bij iemand anders afgeleverd...Uiteindelijk blijken het afslankpillen te zijn. Maar, ik ben hoogzwanger...wat moet ik met afvalpillen? Vaak al contact opgenomen dat ik het niet wil en best wil retourneren, desnoods op mijn kosten om geen gezeik aan mijn broek te hebben hangen. Vervolgens... blijft enige reactie uit...Maar ze hadden al wel stiekem een hele hoop keren 68 euro van mijn bankrekening geplunderd. Op een gegeven moment het rekeningnummer geblokkeerd. In iedere herinnering krijg ik... u heeft gekozen voor achteraf betalen...er komen nu incassokosten bij... nogmaals extra kosten en gerechtsdeurwaarder... maar Namen van bedrijven konden ze me njet geven. De bank heeft mij gelijk gegeven omtrent louche bedrijf.. en heeft al het geld teruggehaald.. ik heb namelijk bewezen dat je geen gegevens op hun site hoeft in te vullen.. je krijgt al een "welkom bij slimfruit, bedankt voor je bestelling" bij alleen al het bezoeken van hun site of per ongeluk op een banner klikt...ik wil dat dit bedrijf mij met rust laat. Ze kunnen doosjes eventueel terug krijgen..geen enkel probleem..

De oplossing

Het bedrijf moet mij met rust laten. Of ze nemen die doosjes terug aan of niet...maakt me niet uit maar ik wil geen ongewenste berichten meer ontvangen...alle emails komen sowieso in mijn spam terecht.

1 reactie

  1. Auteur
    Anouk1988_
    Datum
    Had niet anders verwacht... wederom geen gehoor...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anouk1988_
Datum
Uiteindelijke oplossing Geen. Radiostilte...zoals verwacht...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry