Klacht Slimfruit.nl: onrechtmatige betaaleis
Details
De klacht
Heb op 16-02-2016 een PROEFpakket "afvalpillen" aangevraagd: 14 dagen gratis proberen. Na ontvangst op 22 februari onmiddellijk contact opgenomen met verzoek om retouretiket nadat hetdoor DHL geweiged werd(oorspronkelijke vervoerder) Veel heen en weer gemaild, zonder resultaat. Heb het het pakje uiteindelijk ongeopend teruggestuurd via Post.nl op 10 maart. Kosten 3,95 Euro. Slim Fruit vroeg de verzendkosten(7,50 Euro) te betalen. Ik heb die betaald na aftrek van de kosten voor het terugzenden via Post.nl (3,95 Euro) En mijn betaling voor de pillen: 68Euro ongedaan gemaakt>Heb een paar dagen geleden nogmaals een mail gekregen van Slim Fruit met de mededeling dat alles nu afgerond was. ( en dat geloofde ik en heb dan ook die mail weggegooid, niet zo slim dus)
Vanmorgen kreeg ik een mail van de Nederlandse incassocentrale met een aanmaning om de kosten van de pillen plus rente plus 40Euro kosten te betalen> Heb hen teruggemaild dat ik het dossier naar jullie zou doorsturen
De oplossing
Ik wil van mijn contract af en wens de rekening van de Nederlandse incassocentrale NIET te betalenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.