Klacht Slimfruit.nl: onrechtmatige betaaleis

helenvanmack

Heb op 16-02-2016 een PROEFpakket "afvalpillen" aangevraagd: 14 dagen gratis proberen. Na ontvangst op 22 februari onmiddellijk contact opgenomen met verzoek om retouretiket nadat hetdoor DHL geweiged werd(oorspronkelijke vervoerder) Veel heen en weer gemaild, zonder resultaat. Heb het het pakje uiteindelijk ongeopend teruggestuurd via Post.nl op 10 maart. Kosten 3,95 Euro. Slim Fruit vroeg de verzendkosten(7,50 Euro) te betalen. Ik heb die betaald na aftrek van de kosten voor het terugzenden via Post.nl (3,95 Euro) En mijn betaling voor de pillen: 68Euro ongedaan gemaakt>
Heb een paar dagen geleden nogmaals een mail gekregen van Slim Fruit met de mededeling dat alles nu afgerond was. ( en dat geloofde ik en heb dan ook die mail weggegooid, niet zo slim dus)
Vanmorgen kreeg ik een mail van de Nederlandse incassocentrale met een aanmaning om de kosten van de pillen plus rente plus 40Euro kosten te betalen> Heb hen teruggemaild dat ik het dossier naar jullie zou doorsturen

Ik wil van mijn contract af en wens de rekening van de Nederlandse incassocentrale NIET te betalen

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw van Mackelenbergh,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?