Klacht Slimfruit.nl: Onrechtmatige incasso en geen reactie op opzegging via email

Klachtnummer
# 200057
Gebruiker
JudithO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Alleen proefpakket besteld en dat betaald. In de proefperiode mail gestuurd naar info@slimfruit.nl dat ik het proefpakket wilde terugsturen en geen vervolgzendingen wil ontvangen en in geen geval ga betalen. Keurig ticketnummer ontvangen om afhandeling te volgen. Helaas geen resultaat, nog 2 pakketten ontvangen en 2x automatische afschrijving (nooit toestemming voor gegeven). Wil hier vanaf!!! Heb bij bank aangegeven de incasso te blokkeren.

De oplossing

Leveringen terug kunnen sturen, geld terug krijgen (2x € 68) en geen vervolgleveringen

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?