Klacht Slimfruit.nl: Onterecht afschrijving na aanvraag proefpakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 189922
Gebruiker
Jos
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Via de website een proefpakket besteld bij slimfruit.online.
Het ontvangen product retour gezonden naar slimfruit omdat het niet aan de verwachtingen voldeed. Eerst contact opgenomen met de klantenservice over de juiste wijze van terugzenden. Echter, op 12 oktober 2016 wordt er gewoon 68 Euro van mijn rekening afgeschreven. ( Zoals dit zo vaak bij consumenten gebeurd volgens de negatieve recensies van deze firma.)
Inmiddels de afschrijving gestorneerd.

De oplossing

Zorg dat de administratie op orde komt en stop met afschrijven..!!!!

4 reacties

  1. Auteur
    Jos
    Datum
    Overigens ter aanvulling. Het proefpakket ruim binnen de twee weken teruggezonden. Tevens een ontvangstbewijs hiervan ontvangen van Slimfruit.
  2. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer Essers,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  3. Auteur
    Jos
    Datum
    En vervolgens een incassobureau op mijn dak. Wordt dus niet betaald.
    Slimfruit heeft het echt niet op orde.
  4. Auteur
    Jos
    Datum
    Slimfruit blijft bezig met sturen van mails en incasso's.
    Zijn telefonisch jiet bereikbaar (gemiddeld 12 wachten voor u) en reageren niet op mail.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen