Klacht Slimfruit.nl: Onterecht incasso van SlimFruit

Klachtnummer
# 177417
Gebruiker
Klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks een eerdere bevestiging dat er na bestellen van een proefpakket geen abonnement aan vastzit, nu toch een onterecht incasso van € 68,-- geconstateerd. Bedrag meteen gestorneerd.

De oplossing

Stoppen van onterechte incasso!

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen