Klacht Slimfruit.nl: Onterecht ingediende incasso's en dreigmails!

# 199428
Berkhout

Op 26 augustus 2016 heb ik een proefpakket ontvangen en 7,50 Euro betaald. 16 september 2016 heb ik een bestelling betaald van 68,-Euro op rekening nummer NL23 ABNA 0458036668. Op 12 oktober heb ik een niet besteld pakket terug gezonden via DHL , zendingnummer 3SDFU0005942042 onder betaling van verzendkosten 6,75,- dit wil ik graag terug vorderen van slim fruit.! Op 3-11 2016 heb ik een mail gestuurd naar Slim-Fruit dat ik geen producten meer wens te ontvangen en mijn bank de opdracht gegeven geen incasso's meer uit te laten voeren omdat ik nimmer een machtiging hiervoor heb afgegeven!! Op 29-11-2016 heb ik wederom een mail gestuurd met bovenstaande gegevens!! en dat ik geen producten in incasso's met wens te ontvangen.
Tot mijn grote verbazing krijg ik op 6 december 2016 nu een bericht van de Nederlandse incasso centrale? Met het bericht om binnen 10 dagen jawel het luttele bedrag van 108,- te betalen!!

Ik vraag Slim Fruit met klem om deze praktijken stop te zetten met onmiddellijke ingang! Alle toegezonden e-mails behandelen wij als niet ontvangen berichten. Verder vorderen we het zoals bovenomschreven bedrag van het ons niet aangevraagde retour op onze rekening en wensen we per ommegaande uit het bestand van Slim Fruit verwijderd te worden.

Slimfruit.nl

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?