Klacht Slimfruit.nl: onterecht inschakelen van incassobureau.

albert

Een proefpakket aangevraagd in maart 2016 na aanleiding van reclame. Na een week geen resultaat te hebben zelfs 2kg. aangekomen. Heb ik een email gestuurd met leesbevesteging en dat ik van verdere zendingen en deelname afzag. Verder geen contracten getekend of met een handtekening gezet. Hierna kreeg ik email terug met goedkeuring. In april werd er geld van mn rekening afgeschreven en is door mij teruggeboekt. Hierna niks meer gehoord. Belt zaterdag 25 juni een incassobureau mij om te zeggen dat er nog een bedrag openstond van 109.45euro.Ik schijn op mn oude emailadres aanmaningen ontvangen te hebben, deze is sinds 15 maart j.l niet meer ingebruik.Kan dit zomaar?

wenst deze onterechte aanmaningen uit de wereld te helpen.

Slimfruit.nl
    Geachte heer Platjes,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .
    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    albert
    via de telefoon geen oplossing willen geven , gaan daarom juridisch advies inwinnen en jullie hiervan kennis van geven, eventuele reacties ken via e-mail of telefoon

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?