Klacht Slimfruit.nl: Onterecht toesturen van extra Slimfruit pillen

Klachtnummer
# 189771
Gebruiker
Janverwoerd
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Heb via een reclamesite een proefpakket besteld, er zou eenmalig een bedrag van 7,50 afgeschreven worden als bijdrage in de verzendkosten.
Rest was gratis,

Bleek na ruim een maand, dat er € 68,00 was afgeschreven en binnen een maand weer dit bedrag.
Heb ook tot twee keer een pakketje toegestuurd gekregen.
Geprobeerd deze retour te sturen, maar dat is niet gelukt.
Het was ook nog zo, dat ik dit pakket niet kon weigeren
Omdat het bij de buren was afgegeven.!

Heb geprobeerd om het bedrijf te contacteren, maar tot drie keer toe wordt de verbinding verbroken NAR ca 15 minuten.
Heb wel het geld laten storneren van de twee afschrijvingen. Heb nog steeds niets gehoord
hoe nu verder?

J. Verwoerd
06 13081146
Verwoerdj@hotmail.com

De oplossing

Van dit contract af, heb wel een mail gestuurd, maar niets van gehoord

8 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer Verwoerd,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    Janverwoerd
    Datum
    Goedenavond,

    Bedankt in ieder geval voor uw reactie.
    Echter de gegeven oplossing om contact op te nemen met uw klantenservice werkt niet. Ik heb dit al meermalen geprobeerd, en na ca 10 tot 12 minuten sta ik nog steeds in de wacht of wordt de lijn verbroken.
    Ook de mogelijkheid om te bellen tussen 12 en 17 uur is voor mij geen optie. Ik moet hier zelfs vrij van werk voor nemen om u te proberen te bereiken. Graag zie ik een oplossing per mail tegemoet..J. verwoerd
  3. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer Verwoerd,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  4. Auteur
    Janverwoerd
    Datum
    Bedankt voor uw reactie Maar dit is dezelfde reactie dan de vorige keer. Ik heb inmiddels weer geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar ik blijf wachtende nr 3! Op de vorige email heeft u ook niet gereageerd, ik kan u gewoon niet bereiken, ik wil het opgelost hebben. Graag een andere reactie dan deze vorige 2 maal.
    M. Vr. Gr.
    J. Verwoerd
  5. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer Verwoerd,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  6. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  7. Auteur
    Janverwoerd
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,
    Aangezien ik weer dezelfde reactie van u ontvangen heb en geen duidelijk antwoord krijg weet ik niet meer wat verder te doen om u te informeren .zonder verder tegenbericht ga ik ervan uit, dat de zaak is opgelost.
  8. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw, Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren! Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens . Wij excuseren alvast voor het ongemak. TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00) EMAIL : info@slimfruit.online Met vriendelijke groeten, Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen