Klacht Slimfruit.nl: onterechte aanmaningen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 196335
Gebruiker
gitta
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb in de week 37 een proefpakketje van slimfruit aangevraagd. Het was niets voor mij dus heb ik het binnen de gestelde termijn van 2 weken teruggestuurd nl op 24 september.
Nu krijg ik opeens op 3 november een incassodienst waarin ik gevorderd wordt een bedrag van 47,60.
Op 3 november heb ik ook de klantenservice van slimfruit gevraagd om opheldering, het enige wat ik kreeg was een bericht dat ik zo snel mogelijk geholpen zou worden. Daarna nooit meer iets gehoord.
Ik heb direct teruggemaild dat ik niet weet wat dit is en geen abonnement heb. Ik heb nooit iets van hen vernomen. Geen antwoord gehad niets.
Toen kreeg ik op 16 november weer een aanmaning met als bedrag van 47,62.
Dit gaat gewoon door en ik weet nog steeds niet wat voor een rekening dit is.
Ook heb ik opeens een nieuw pakketje gekregen van slimfruit met pillen? ik heb het niet besteld en moet het wel terugsturen.

De oplossing

wat is de rekening, ik wil geen incasso betalen en daarna nooit meer iets horen van slimfruit

3 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Pardoel,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    gitta
    Datum
    Ik heb inmiddels weer slimfruit via de mail benaderd want in hun reactie staat dat ik kan bellen of mailen, maar weer krijg ik geen gehoor. Erger nog ik heb weer een incasso! onvoorstelbaar dit.
  3. Auteur
    gitta
    Datum
    gebeld

    Beste heer, mevrouw

    Naar aanleiding van een telefoongesprek vandaag mail ik u hierbij het bewijs dat ik via de post mijn proefpakket heb teruggestuurd.
    Zoals u aangaf zou alles teruggezet moeten worden en ik mijn geld terug krijgen.

    Verder krijg ik afgezien dat er steeds geprobeerd wordt geld van mijn rekening te halen, geen herinneringen! Ik heb u een aantal malen gemaild en ook een aantal klachten ingediend waaronder bij de consumentenbond, omdat ik maar steeds niets hoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gitta
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen aangeboden oplossing, ik heb hen gemaild en gebeld maar heb geen reactie terug ontvangen, wat moet ik nu doen? ik weet het niet meer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen