Klacht Slimfruit.nl: onterechte afschrijving op rekening van mijn dochter notabene

Klachtnummer
# 177966
Gebruiker
cor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een proefverpakking aangevraagd van slimfruit oke 7.50 verzend kosten als ik niet tevreden was kon ik terugsturen en kreeg ik geld terug toen ik belde is op de computer van slimfruit mijn zendingen stopgezet ook vroeg ik aan dame waarom ze geld afgeschreven hadden van dochter wist ze niks van daar terugsturen veel geld kost niks teruggestuurd als ik niet tevreden was hoefde ik immers niets te betalen nu veel berichten op mail ik moet 12.50 betalen met dreiging gaat naar 25€ vandaag wordt bij mijn dochter geprobeerd 67 € afteschrijven ik wil van dit bedrijf af en betaal nix en mijn dochter moeten ze ook met rust laten.

De oplossing

Wegwezen uit mijn en dochters leven

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Boots,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen