Klacht Slimfruit.nl: Onterechte afschrijving slimfruit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 199279
Gebruiker
Jos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een proefpakket besteld bij slimfruit.nl twv 68 Euro.
Gelijk het abonnemnt stop gezet en het pakket na 1 dag retour gezonden.
Ontvangstbewijs gekregen en tevens een bevestiging dat het pakket is afgeleverd bij slimfruit.
Vervolgens wordt er gewoon 68 Euro van mijn rekening afgeschreven. direct bedrag gestorneerd.
Inmiddels meerdere herinneringen ontvangen en tevens een verhoging omdat er een incassobureau mee is gemoeid. Slimfruit geeft aan niets te hebben ontvangen ondanks verzonden afleverbevestiging.
Telefonisch wordt je niet geholpen maar afgewimpeld.

De oplossing

Kappen met onzinnige betaalherinneringen en incasso's.

Zoals zichtbaar ben ik niet de enige met dit probleem.


1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Leuke standaard reactie van dit bedrijf. Men is slecht bereikbaar en blijft doorgaan met dreigen van incassobureau. Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan en verder kunnen ze het bekijken. Er zal niet worden betaald. Gezien de vele klachten mogelijk collectief iets op touw zetten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen