Klacht Slimfruit.nl: Onterechte afschrijving slimfruit

# 199279
Jos

Een proefpakket besteld bij slimfruit.nl twv 68 Euro.
Gelijk het abonnemnt stop gezet en het pakket na 1 dag retour gezonden.
Ontvangstbewijs gekregen en tevens een bevestiging dat het pakket is afgeleverd bij slimfruit.
Vervolgens wordt er gewoon 68 Euro van mijn rekening afgeschreven. direct bedrag gestorneerd.
Inmiddels meerdere herinneringen ontvangen en tevens een verhoging omdat er een incassobureau mee is gemoeid. Slimfruit geeft aan niets te hebben ontvangen ondanks verzonden afleverbevestiging.
Telefonisch wordt je niet geholpen maar afgewimpeld.

Kappen met onzinnige betaalherinneringen en incasso's.

Zoals zichtbaar ben ik niet de enige met dit probleem.

Slimfruit.nl

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Jos
Leuke standaard reactie van dit bedrijf. Men is slecht bereikbaar en blijft doorgaan met dreigen van incassobureau. Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan en verder kunnen ze het bekijken. Er zal niet worden betaald. Gezien de vele klachten mogelijk collectief iets op touw zetten.

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?