Klacht Slimfruit.nl: Onterechte afschrijving

# 182094
pukkel

Proefpakket van Slimfruit ontvangen en hiervoor €7,50betaald. Nu opeens op 29 juli €68 willen innen, maar niets ontvangen. Meteen geblokkeerd. Naar slimfit gebeld, maar 20 minuten in de wacht en toen de lijn verbroken. Ook mail gestuurd en nog geen antwoord. Later in de middag nog een keer gebeld en ene Mirjam gesproken. De situatie uitgelegd en ze zou alles in orde maken.
Na een week weer gebeld en een mail gestuurd. Deze kwam retour en telefoonnummer klopt ook niet meer.

Dat ik nergens meer lastig mee gevallen wordt en dat er ten onrechte geld wordt afgeschreven.

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Broerse,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    Goede middag.
    Deze standaard reactie mail kan ik niets mee. omdat ik eerder geprobeerd heb het telefoonnummer te bellen en te mailen en toen bestonden deze alle twee niet meer. Ik verwacht een mail, wat een antwoord op mijn bovenstaande mail is die ik naar klachtenkompas .nl heb gestuurd.
    Ook tot op heden geen reactie gehad op mijn mail van 12 augustus.,
    Mirjam heeft mij door de telefoon bevestigd, dat het zo in orde was.

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Broerse,

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    pukkel
    Met Slimfruit bereik je niets en ze gaan niet inhoudelijk op mijn verzonden mails in. Versturen mails van een incassobureau, dat helemaal niet op het adres wat onderaan de mails staat is gevestigd. Ik wacht gewoon af en negeer mails zolang ik geen persoonlijk antwoord krijg.