Klacht Slimfruit.nl: onterechte incasso

Klachtnummer
# 172832
Gebruiker
wilma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb bij slimfruit in maart proefpakketje besteld voor 7,50. Opeens werd er van mijn rekening 68,00 euro door hun geind heb het meteenn laten storneren en na veel tekefoontjes met slimfruit her zgn abonnement laten stop zetten.Ik zeg zgn ikheb geen enkele overeenkomst met dit zgn bedrijf! ik heb 4 emails van slimfruit ontvangen met de status opgelost/gesloten! en nu opeens krijg ik een incasso van 109,88 van het nederlandse incasso buru. Ik heb juridische advies gekregen van de consumentenbond hun advies is NIET BETALEN !!!!! Laten zij maar met bewijs komen .

De oplossing

Het onmiddellijk stop zetten van de incasso .

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen