Klacht Slimfruit.nl: Onterechte incassoopdracht

José

Proefpakket teruggestuurd en ná 2 dagen werden de verzendkosten van € 7,50 van mijn rekening afgeschreven. Op 16 maart zag ik een ingeplande opdracht van /SlimFruit om
€ 68,- van mijn rekening af te schrijven. Dit heb ik ongedaan gemaakt en ook ik krijg op 23 mei een bericht van incassobureau dat ik die € 68,- vermeerderd met € 40,- incassokosten alsnog moet betalen. Geprobeerd te bellen (16 wachtenden) en bij laatste wachtende (ik dus) wordt de verbinding doodleuk verbroken met de mededeling dat het erg druk is en dat je het via mail moet proberen. Dat heb ik gedaan en op 26 mei krijg ik bericht dat ze het proefpakket nooit terug ontvangen hebben! Weer gemaild met de mededeling dat 2 dagen ná retourzending de verzendkosten wel van mijn rekening zijn afgeschreven. Hieruit blijkt duidelijk dat ze het wel ontvangen hebben. Volgens mij is het een grote boevenbende!

Ik wens geen dubbeltje te betalen omdat ik alleen het proefpakket ontvangen heb en dit ná 8 pillen geretourneerd heb. Tevens zouden zij hun administratie véél beter op orde moeten maken zodat ze eerlijke mensen niet de stuipen op het lijf jagen door ze een incassobureau op het dak te sturen. Ik ben 60 jaar en heb 40 jaar gewerkt en nog nooit in mijn leven zoiets aan de orde gehad!

Slimfruit.nl
    Geachte heer Greten-Braeken,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 13:00 - 18:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten

Team Slimfruit
    José
    Slimfruit heeft via jullie gereageerd middels onderstaande melding.
    Geachte heer Greten-Braeken,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

José
    Door Slimfruit is totaal niet inhoudelijk ingegaan op mijn klacht. Ik heb d.d. 3 juni jl. opnieuw een mail verzonden waarin ik wederom de hele situatie heb uitgelegd en hen verzocht de zaak te sluiten en de incasso in te trekken.

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?