Klacht Slimfruit.nl: Onterechte nota met extra incassokosten

Klachtnummer
# 188285
Gebruiker
heer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

SlimFruit neemt 01-09 een bedrag van € 68,00 van mijn rekening. (Ondertussen teruggeboekt.)
Hiervoor heb SF ik geen machtiging verleend. Van SF geen nota ontvangen.
Geen producten ontvangen. Geen diensten ontvangen.
Krijg nu nota van SF via Nederlandse incassocentrale, verhoogt met rente en incassokosten. Binnen 10 dagen te betalen.
Incassoburo gebeld en wordt steeds in een wachtrij gezet. Geef dit op na 12 en na 15 min.

De oplossing

nota onterecht dus ongedaan maken

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer van Eerd,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen