Klacht Slimfruit.nl: Ook ik zit in het schuitje van Slimfruit. Heb met hen gemaild, pakketje teruggestuurd en afgeschreven bedrag nl 68.- gestorneerd

# 196593
Pietje?

Heb mijn pakketje Slimfruit geretourneerd en volgens een mail van Slimfruit was de zaak opgelost. Heb het afgeschreven bedrag gestorneerd. Mij werd weer per DHL een pakket aangeboden hetgeen ik heb geweigerd. Nu eenmail van Slimfruit ontvangen binnen7dagen te betalen onder dreiging van 10.- incassokosten. Zaldit negeren.
De mailwisseling met Slimfruit geschiedde onderdevolgende nummers
KM-619757 RL-285499
Ticket tracking ID:17V-5TU-TZD5 Refresh=70830.

Volgens mijn mail-wisseling met Slimfruit was ik hier al vanaf. Ik wens dan ook van hen geen zendingen meer te ontvangen en geen aanmaningen meer. Ik heb tenslotte geen enkele pil in huis. Ik wilde hen weer een mail sturen maar kreeg de waarschuwing dat de site zeer onbetrouwbaar is i.v.m. een virus of stelen van mijn gegevens. Hiervan dus afgezien. Een bewijs van terugzending van het eerste pakket is inmijn bezit. Derhalve

ben ik niet bang voor een deurwaarder maar ik het zal mij verheugen als dit is opgelost.

Pietje?
    Aangezien ik mijn rekening heb geblokkeerd voor de St. derdengelden ontvang ik nu per mail de aanmaningsfakturen. De eerste op 18.11 met 10.- adm.kstn. De tweede op 25.11 binnen 14 dagen betalen anders 40.- incassokosten. Op beide heb ik niet gereageerd.
    Slimfruit.nl
    Geachte heer Erwich,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?