Klacht Slimfruit.nl: Oplichters!

Klachtnummer
# 251450
Gebruiker
Olga15
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Proefpakketje kreeg van Slimfruit. Na 10 dagen aangetekend retour gezonden, mail gestuurd met verzoek zendingen stop te zetten. 2 keer 68,00 afgeschreven, ik heb het terug laten storten. Antwoord op mijn mail: we hebben uw zending niet terug ontvangen daarom kan je vervolgzendingen niet stoppen.
Op de site staat dat je per direct kan stoppen.
Telefoonisch contact is onmogelijk.

De oplossing

Geen zendingen en afschrijvingen meer!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen