Klacht Slimfruit.nl: Oplichters

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252017
Gebruiker
Nootje001
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,
We hadden een proefpakket besteld, en hadden eigenlijk al gelijk spijt.
Na ontvangst toch maar een week geprobeerd geen resultaat. Je moet ook binnen 14 dagen terug sturen dus telefonische afgemeld, ja soms nemen ze op naar heeeeeel lang aan de lijn blijven.
Dan wordt er gezegd dat je afgemeld bent en je alleen de proefverpakking terug moet sturen, dat dus gelijk aangetekend gedaan.
Wordt er toch nog geld af geschreven en pakketten verstuurd.
Dan maar via de mail en daar wordt maar op gehamerd dat je moet betalen.
Ik heb het proefpakket binnen de tijd terug gestuurd en op tijd afgemeld.
De daarna geleverde producten kunnen ze komen ophalen ik ga ze niet betalen, en niet terug sturen.

Groeten

De oplossing

Geen incasso meer en geen producten.
Bedrijf sluiten zou een mooie oplossing zijn.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nootje001
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contact op nemen via een telefoon nummer waar niemand opneemt? Ze sturen alleen een extra brief om te betalen, wat je ook doet, ze willen geld zien. Het zij grote OPLICHTERS.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen